Ledenplatform

Wij zijn FNV TU Delft. Een vakbondsteam verbonden aan de TU Delft. We onderzoeken bij leden wat er op individueel / collectief niveau op de werkvloer speelt en brengen dit, namens jullie, onder de aandacht bij de TU Delft. Door onze stemmen te bundelen staan we sterker. Kunnen we meer invloed uitoefenen op onderwerpen die ons werk direct raken. Jouw werk. Jouw arbeidsvoorwaarden. Zaken die er toe doen.

Hoe meer mensen zich bij ons aansluiten, hoe sterker ons team en hoe sterker onze (onderhandelings)kracht binnen de TU Delft. Dat betekent meer invloed. Daaraan moeten we blijven bouwen. Dat doen we met elkaar. En vooral voor elkaar. Maar altijd samen. Doe jij mee?

Ledenplatform FNV TU Delft 2018

Het FNV Ledenplatform is een informatieve netwerkbijeenkomst van de FNV TU Delft. De bijeenkomst vindt plaats op 20 maart 2018 (11.00-13.45 uur) in commissiekamer 3 van de Aula Congrescentrum TU Delft. Doelgroep: FNV-leden en medewerkers van de TU Delft. Kosten: gratis toegang (inclusief lunch). Op het programma staat o.a. een update van de cao-onderhandelaar over de onderhandelingen voor een nieuwe cao en een pensioenpresentatie “Help! Heb ik straks een pensioengat in mijn hand?” Meer informatie vind je hier. Graag aanmelden vóór 19 maart 2018.